neděle 17. května 2015

9. Manga překlady

  Zdravím po opět dlouhé době. Dnes opravdu jen krátce. Snažila jsem se dohnat čas, který opět moc hezky a rychle utekl. Důvod, proč dnes jen jedna manga. Za prvé, Heroine Shikkaku bude na několik dní (možná i týdnů) o něco opožděnější a možná i pozastaven, protože překladatelka této mangy (T. Maemi) bude mimo počítač na nejspíš dobu neurčitou. Za druhé, na Tokyo Ghoul se neustále pracuje, ale překlad je také víceméně pozadu, stejně jako Heroine Shikkaku, ale o něco méně (jedna z překladatelek má počítač, dá se říct, v čudu). :D No a za třetí, snažila jsem se alespoň tu neděli nějak zachránit, aby se vůbec tenhle týden něco vydalo. Je to málo, ale víc jsem ze sebe vydolat nedokázala. Pravdou je, že jsem byla vlastně celý týden doma, ale za to se mě neustále držel/drží nepřemožitelně nezastavitelný kašel (ne, myslím to smrtelně vážně). Takže jsem se téměř dusila celý ten týden. :D 
  No, protože příští týden budu muset dohnat předměty, si nejsem tak úplně jistá, jestli se příští pátek/víkend něco vydá. Kdyby to náhodou nevyšlo, tak se moc omlouvám i za celý tým a snad tu opět uvidíte překlady, co nejdříve. :)

zdraví YNST tým

Žádné komentáře:

Okomentovat